Sport-potreby.sk Reklamace, výmena a vrácení

Reklamace, výmena a vrácení

REKLAMÁCIA
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
Reklamácia doručovacích služieb

Pokiaľ k vám zásielka príde poškodená postupujte, prosím, nasledovne:

  • Zásielku si vždy prezrite pred dopravcom.
  • V prípade poškodenia obalu (pokrčený, roztrhaný, rozmočený...) spíšte ihneď s dopravcom protokol o poškodení zásielky.
  • Nenechajte sa dopravcom presviedčať, že zásielka nie je dobre zaistená od odosielateľa

V prípade problému s Českou poštou, píšte na adresu reklamace@sport-potreby.cz. Do predmetu uveďte "Problém s prepravou", popíšte problém, uveďte kontakty na seba, číslo zásielky a číslo objednávky. Váš problém budeme riešiť s dopravcom a oznámime Vám ďalší postup. Poškodené zásielky nemôžu byť vašou starosťou a nesmú vám znepríjemňovať nakupovanie v našom obchode.

Reklamácia chybného tovaru

Príjemca zásielky je povinný si pri prevzatí zásielku prezrieť a pri zrejmých a na povrchu obalu zásielky znateľných poškodeniach, popr. zjavné a vo vnútri poznateľné čiastočné straty zásielky tieto poškodenia a straty reklamovať u dopravcu. O rozsahu poškodenia alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť spísaný ihneď zápis o škode. Dopravca je povinný takýto zápis spísať.
Ak nie je poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej odovzdaní a prevzatí príjemcom zjavná, je príjemca zásielky povinný oznámiť zasielateľovi vznik škody bez zbytočného odkladu potom čo ju zistil, najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa doručenia zásielky na telefónnom čísle +420 603 44 638. SLOVENSKO 00421 910 126 929
Príjemca je povinný umožniť dopravcovi, aby sa pred spísaním zápisu o škode osobne a fyzicky presvedčil o rozsahu škody.

Podmienkou pre začatie reklamačného konania je doručenie reklamovaného výrobku na adresu predajne.

formular pre

 

K reklamácii je vo všetkých prípadoch nutné predložiť:

  • reklamačný protokol - TU VYPLNIŤ
  • kompletný zoznam častí výrobku
  • kópiu faktúry

Reklamácia tovaru sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákonom na ochranu spotrebiteľa. V prípade zistenia neodstrániteľnej vady tovaru (na základe písomného posúdenia autorizovaného servisného strediska, pokiaľ si to vyžaduje povaha výrobku) bude tento tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená čiastka späť.

Po obdržaní vyššie uvedených náležitostí, predávajúci začne reklamačné konanie u dopravcu. Dopravca je povinný reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Predávajúci ďalej informuje kupujúceho najneskôr do troch dní od obdržania vyjadrenia o reklamácii od dopravcu. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. O výsledku reklamácie Vás budeme vždy informovať – telefonicky, e-mailom.

Pri všetkých nafukovacích výrobkoch je nutné nájsť poškodené miesto. Pokiaľ sa Vám to nepodarí, je treba popísať aspoň z ktorej časti výrobku uchádza vzduch alebo voda. K nám zaslaný tovar musí byť čistý a suchý. Reklamovaný tovar zasielajte v prepravnom obale a zaistite tovar proti poškodeniu.

 

Vrátenie tovaru
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

Záruka vrátenia peňazí za tovar

Aby ste nákupom na Sport-potreby.cz nepodstupovali vôbec žiadne riziko, ponúkame vám „Záruku vrátenia peňazí". Túto záruku poskytujeme, pretože sme si vedomí, že pri nakupovaní cez internet si nemôžete tovar poriadne prezrieť a tak ľahko môže dôjsť k tomu, že si objednáte niečo iné, než ste si predstavovali.

Ak zistíte bezprostredne po obdržaní tovaru, že vám nevyhovuje, máte možnosť ho bez udania dôvodu vrátiť. Peniaze vám budú bezodkladne zaslané späť bankovým prevodom.

Podmienky pre vrátenie peňazí:

  • Tovar musí byť neporušený v neporušenom originálnom obale, tak aby mohol byť ďalej ponúkaný zákazníkom.
  • Zákazník musí zásielku odoslať do 14 dní po obdržaní tovaru.
  • Vo vrátenej zásielke musí byť vložená kópia útržku z dobierky a príp. ďalšie potvrdenky.
  • Vraciame vám peniaze na bankový účet. Zásielky dobierkou nebudú prijaté.
  • Vždy do balíka napíšte, čo žiadate, v prípade vrátenia tovaru uveďte číslo Vášho účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze. Peniaze zloženkou na adresu NEPOSIELAME. (V prípade vrátenia naozaj zloženkou, odpočítavame z vrátenej čiastky poštový poplatok)

formular pre

 

Výmena tovaru
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

Kupujúci má právo na výmenu tovaru v zákonnom stanovenej 14-dňovej lehote. Pokiaľ sa kupujúci rozhodne pre výmenu tovaru, je povinný zaslať nepoužitý a nepoškodený tovar s prehľadným popisom, akým spôsobom a za aký tovar chce výmenu uskutočniť. Pri výmene tovaru môžu nastať tieto prípady:

  • Zákazník požaduje tovar s lacnejšou cenou = rozdiel ceny mu bude dobropisovaný a nový tovar mu bude zaslaný na dobierku vo výške poštovného (viď Doprava tovaru)
  • Zákazník požaduje tovar s drahšou cenou = rozdiel ceny mu bude započítaný do dobierky zaslania požadovaného tovaru, v cene dobierky bude tiež započítané poštovné pre opätovné zaslanie (viď Doprava tovaru)
  • Zákazník požaduje tovar s rovnakou cenou = nový tovar mu bude zaslaný na dobierku vo výške poštovného (viď Doprava tovaru)

Náklady na opätovné zaslanie sa vzťahujú len na výmeny tovaru, kedy predávajúci zaslal objednaný tovar pri prvej objednávke správne, podľa požiadavky kupujúceho. Prípady, kedy predávajúci zaslal svojou chybou nesprávny tovar, zasiela pri výmene za správny kus na svoje náklady.

formular pre

Adresa pre reklamáciu, vrátenie a výmenu tovaru
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

Kupujúci zo SK:

Pouze slovenskou poštou na P.O.Box pošty

Šport-potreby.cz
Krimar s.r.o.
P.O.BOX 119
022 01 Čadca
tel.: 0910 126 929

Pouze dopravcem GLS - (je to adresa na DEPO GLS a pak nám GLS přiveze balíky přímo k nám na sklad)

Krimar s.r.o.
Šport-potreby.cz
Hviezdoslavova 68
010 01 Žilina
tel.: 0910 126 929

Vždy si nechajte podací lístok s číslom balíčka, pre prípadné vyhľadanie balíčka, pokiaľ by nám neprišiel.