Doprava

Tovar je doručovaný kuriérskou spoločnosťou Geis

  • Ak sa rozhodnete platiť v hotovosti, potom tovar obdržíte prostredníctvom poštovej dobierky. Pri odbere tovaru v hodnote presahujúcej 150 € sa nezapočítava poštovné ani balné! Do 150 € je poštovné 5.90 € (dobierka).
  • Pre zákazníkov, ktorí budú platiť bezhotovostným prevodom bude cena za balík 4,50 €.
  • U nadmerného tovaru (bránky, mantinely atd.) je poštovné individuální dle vzdálenosti a váhy od 12€. Nevztahuje sa zde zlava "poštovné zdarma nad 150 € a ani balné"
  • Po odoslaní objednávky vám bude zaslaný email s číslom balíka cez ktorý je možné balík online sledovať. V prípade problémov s dodaním tovaru nás prosím kontaktujte na info@sport-potreby.sk
  • Doba dodaní u GLS a DPD je asi 1-2 pracovných dni, u DEPO.sk 3-6 dni (Dále od Bratislavy to trvá déle) po odoslaní tovaru a podľa skladových zásob jednotlivých položiek v košíku (stav zásob je vždy uvedený v detaile produktu).

 

PLATBA A DODANIE TOVARU
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

ÚTRATA

Do 150€

151 € a viac

Spôsob platby

vopred na účet

dobierka

vopred na účet

dobierka

Slovensko

         
zasilkovnado 5 kg a 70 cm 3,00 € 4,40 € ZADARMO 1,40 €
logo_GLS do 39 kg 4,50 € 5,90 € ZADARMO 1,40 €
         
logo_Geis- nad 39 kg 10-200 € + 1,40 € dle km 1,40 €

 

 

 

Depo.sk - výdajné miesto depo_sk
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Doručenie balíkov prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii od nás na centrálu do Bratislavy, potom hneď z centrály balík putuje na výdajné miesta. Čím ďalej od Bratislavy, tým dlhšie doručenie trvá, Bratislava ten istý deň, Žilinský, Popradský, Banskobystrický kraj +2 dni, Poprad, Rožňava až po Košice +3 dni
  • Doručovanie firmou Depo.sks prebieha vo všedné dni približne v časoch 6:00-20:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
  • Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám balík dostal v presný čas.
  • Po doručení na výdajné miesto dostanete SMS a kod na vyzdvihnutie balíka.
  • Ak si však v termíne 7 dní nevyzdvihnete balík, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
  • Prevzatie a reklamácie:
  • Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
  • Obsah zásielky skontrolujte,  - skryté vady je možné ohlásiť ihneď po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
  • Komunikácia s Depo.sk - info linka ✆  +421 903 445 585 alebo E-mail: info@depo.sk
  • pre komunikáciu výhradne používajte číslo zásielky (13 číslic, ktoré dostanete emailem od nás pri expedici)

 

 

 Zasielkovna Slovensko Zasielkovna_logo

‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Doručenie balíkov prebieha na výdajné miesto nasledujúci pracovný deň po expedícii.
  • Doručovanie firmou Zasielkovna prebieha vo všedné dni približne v časoch 8:00-18:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
  • Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám rozvoz dostal v presný čas.
  • Po doručení na výdajné miesto dostanete SMS a kod na vyzdvihnutie balíka.
  • Ak si však v termíne 7 dní nevyzdvihnete balík, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
  • hmotnosť balíka je obmedzená do 5 kg a 70cm
  • cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke TU po zadaní jej čísla (10 číslic, ktoré dostanete emailem od nás pri expedici)
  • Prevzatie a reklamácie:
  • Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
  • Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
  • Komunikácia s Zasielkovna - info linka ✆ +421 221 201 135
                                             Pondelok – Piatok: 08:00 – 18:00
  • pre komunikáciu výhradne používajte číslo zásielky (10 číslic)

 

 

  GLS Slovensko logo_GLS

‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Doručenie balíkov prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii.
  • Doručovanie firmou GLS prebieha vo všedné dni približne v časoch 8:00-18:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
  • Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám rozvoz dostal v presný čas.
  • Na depe je tiež možné vyžiadať telefonický kontakt na vodiča as tým sa potom dohodnúť na mieste a čase odovzdania.
  • V prípade, že nebudete na mieste zastihnutý(a), bude Vám zanechané v schránke oznámenie o uložení zásielky na najbližšom depe. Na tomto oznámení bude uvedený telefonický kontakt, na ktorý sa môžete obrátiť ohľadom dohodnutia času opakovaného pokusu o doručenie zásielky.
  • Ak sa však s dopravcom nedohodnete na termíne ďalšieho doručenia do 7 dní, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
  • Doručenie balíka:
  • vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.
  • zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá v schránke oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň.
  • hmotnosť balíka je obmedzená do 39 kg.
  • zásielku vám doručí nasledujúci pracovný deň po jej prevzatí od našej expedície
  • cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke Geis po zadaní jej čísla (11 číslic)
  • Prevzatie a reklamácie:
  • Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
  • Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
  • Komunikácia s GLS - info linka ✆ +421 45 52 42 500     alebo      18 585
  • pre komunikáciu s GLS výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic)

   

 Geis CARGO Slovensko logo_Geis

‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Doručenie balíkov prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii.
  • Doručovanie firmou Geis prebieha vo všedné dni približne v časoch 8:00-18:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
  • Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám rozvoz dostal v presný čas.
  • Na depe je tiež možné vyžiadať telefonický kontakt na vodiča as tým sa potom dohodnúť na mieste a čase odovzdania.
  • V prípade, že nebudete na mieste zastihnutý(a), bude Vám zanechané v schránke oznámenie o uložení zásielky na najbližšom depe. Na tomto oznámení bude uvedený telefonický kontakt, na ktorý sa môžete obrátiť ohľadom dohodnutia času opakovaného pokusu o doručenie zásielky.
  • Ak sa však s dopravcom nedohodnete na termíne ďalšieho doručenia do 7 dní, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
  • Doručenie balíka:
  • vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.
  • zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá v schránke oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň.
  • hmotnosť balíka je obmedzená do 50 kg.
  • zásielku vám doručí nasledujúci pracovný deň po jej prevzatí od našej expedície
  • cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke Geis po zadaní jej čísla (11 číslic)
  • Prevzatie a reklamácie:
  • Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
  • Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
  • Komunikácia s Geis - info linka ✆ 18181
  • pre komunikáciu s Geis výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic)