Doprava
Tovar je doručovaný kuriérskou spoločnosťou Geis
- Ak sa rozhodnete platiť v hotovosti, potom tovar obdržíte prostredníctvom poštovej dobierky. Pri odbere tovaru v hodnote presahujúcej 150 € sa nezapočítava poštovné ani balné! Do 150 € je poštovné 5.90 € (dobierka).
- Pre zákazníkov, ktorí budú platiť bezhotovostným prevodom bude cena za balík 4,50 €.
- U nadmerného tovaru (bránky, mantinely atd.) je poštovné individuální dle vzdálenosti a váhy od 12€. Nevztahuje sa zde zlava "poštovné zdarma nad 150 € a ani balné"
- Po odoslaní objednávky vám bude zaslaný email s číslom balíka cez ktorý je možné balík online sledovať. V prípade problémov s dodaním tovaru nás prosím kontaktujte na info@sport-potreby.sk
- Doba dodaní u GLS a DPD je asi 1-2 pracovných dni, u DEPO.sk 3-6 dni (Dále od Bratislavy to trvá déle) po odoslaní tovaru a podľa skladových zásob jednotlivých položiek v košíku (stav zásob je vždy uvedený v detaile produktu).
PLATBA A DODANIE TOVARU
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
Depo.sk - výdajné miesto
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Doručenie balíkov prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii od nás na centrálu do Bratislavy, potom hneď z centrály balík putuje na výdajné miesta. Čím ďalej od Bratislavy, tým dlhšie doručenie trvá, Bratislava ten istý deň, Žilinský, Popradský, Banskobystrický kraj +2 dni, Poprad, Rožňava až po Košice +3 dni
- Doručovanie firmou Depo.sks prebieha vo všedné dni približne v časoch 6:00-20:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
- Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám balík dostal v presný čas.
- Po doručení na výdajné miesto dostanete SMS a kod na vyzdvihnutie balíka.
- Ak si však v termíne 7 dní nevyzdvihnete balík, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
- Prevzatie a reklamácie:
- Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
- Obsah zásielky skontrolujte, - skryté vady je možné ohlásiť ihneď po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
- Komunikácia s Depo.sk - info linka ✆ +421 903 445 585 alebo E-mail: info@depo.sk
- pre komunikáciu výhradne používajte číslo zásielky (13 číslic, ktoré dostanete emailem od nás pri expedici)
Zasielkovna Slovensko
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Doručenie balíkov prebieha na výdajné miesto nasledujúci pracovný deň po expedícii.
- Doručovanie firmou Zasielkovna prebieha vo všedné dni približne v časoch 8:00-18:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
- Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám rozvoz dostal v presný čas.
- Po doručení na výdajné miesto dostanete SMS a kod na vyzdvihnutie balíka.
- Ak si však v termíne 7 dní nevyzdvihnete balík, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
- hmotnosť balíka je obmedzená do 5 kg a 70cm
- cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke TU po zadaní jej čísla (10 číslic, ktoré dostanete emailem od nás pri expedici)
- Prevzatie a reklamácie:
- Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
- Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
- Komunikácia s Zasielkovna - info linka ✆ +421 221 201 135
Pondelok – Piatok: 08:00 – 18:00
- pre komunikáciu výhradne používajte číslo zásielky (10 číslic)
GLS Slovensko
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Doručenie balíkov prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii.
- Doručovanie firmou GLS prebieha vo všedné dni približne v časoch 8:00-18:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
- Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám rozvoz dostal v presný čas.
- Na depe je tiež možné vyžiadať telefonický kontakt na vodiča as tým sa potom dohodnúť na mieste a čase odovzdania.
- V prípade, že nebudete na mieste zastihnutý(a), bude Vám zanechané v schránke oznámenie o uložení zásielky na najbližšom depe. Na tomto oznámení bude uvedený telefonický kontakt, na ktorý sa môžete obrátiť ohľadom dohodnutia času opakovaného pokusu o doručenie zásielky.
- Ak sa však s dopravcom nedohodnete na termíne ďalšieho doručenia do 7 dní, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
- Doručenie balíka:
- vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.
- zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá v schránke oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň.
- hmotnosť balíka je obmedzená do 39 kg.
- zásielku vám doručí nasledujúci pracovný deň po jej prevzatí od našej expedície
- cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke Geis po zadaní jej čísla (11 číslic)
- Prevzatie a reklamácie:
- Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
- Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
- Komunikácia s GLS - info linka ✆ +421 45 52 42 500 alebo 18 585
- pre komunikáciu s GLS výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic)
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Doručenie balíkov prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii.
- Doručovanie firmou Geis prebieha vo všedné dni približne v časoch 8:00-18:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
- Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám rozvoz dostal v presný čas.
- Na depe je tiež možné vyžiadať telefonický kontakt na vodiča as tým sa potom dohodnúť na mieste a čase odovzdania.
- V prípade, že nebudete na mieste zastihnutý(a), bude Vám zanechané v schránke oznámenie o uložení zásielky na najbližšom depe. Na tomto oznámení bude uvedený telefonický kontakt, na ktorý sa môžete obrátiť ohľadom dohodnutia času opakovaného pokusu o doručenie zásielky.
- Ak sa však s dopravcom nedohodnete na termíne ďalšieho doručenia do 7 dní, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
- Doručenie balíka:
- vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.
- zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá v schránke oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň.
- hmotnosť balíka je obmedzená do 50 kg.
- zásielku vám doručí nasledujúci pracovný deň po jej prevzatí od našej expedície
- cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke Geis po zadaní jej čísla (11 číslic)
- Prevzatie a reklamácie:
- Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
- Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
- Komunikácia s Geis - info linka ✆ 18181
- pre komunikáciu s Geis výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic)